1 jun 2012

Venres, 1 de xuño


Informática: igual que a semana pasada, moitos de nós puidemos xogar porque xa rematamos o traballo, moooooooola!!

Matemáticas: corriximos as actividades do final da unidade prestando especial atención aos problemas. Para casa temos unha división.

Música: estivemos a aprender a cantiga "Pandeirada", despois dunhas cantas gambadas a cousa empeza a saír ben.

Coñecemento: comezamos a ver unha peli, pero como non nos gustaba moito deixamos de vela e comezamos a facer deberes. Para casa temos que facer o resumo e o esquema.

Lingua: iamos facer a lectura da unidade 14, pero como estabamos faladores de máis o profe mandounos facer a páxina 187 enteira.

6 comentarios:

luly dijo...

hola soy Luly como os va todo ya para o Luns teño un examen todavia no me olvide de hablar galego os quiero mucho

luly dijo...

hola soy Luly como os va todo ya para o Luns teño un examen todavia no me olvide de hablar galego os quiero mucho

luly dijo...

no se me va dos vecess

luly dijo...

no se me va dos vecess

Ainhoa dijo...

Dinos la nota cuando la tengas.
¿Como te va en Argentina?.

Mar dijo...

Dinos la nota cuando la tengas y no te preocupes Luly , seguro que te sale muy bien.